Günümüz iş dünyasında rekabet her geçen gün artarken mal ve hizmet satın alanlar, ne kalite, ne hizmet seviyesi, ne de fiyattan ödün vermek istemektedir. Bu piyasa koşullarında mevcut müşteriyi korumak, yeni müşteri bulmak ve eskiden çalışan müşterilerin yeniden alım yapmasını sağlamak çok önemlidir. Bir başka çok önemli konu ise müşteriden elde edilen karlılığın maksimize edilmesi ve vadeli satışlarda tahsilatların aksamaması için gerekli araştırmaların yapılmasını sağlayarak batık kaybını minimuma indirmektir.
Şirketimiz , müşteri ilişkileri yönetimine, müşteri odaklı bir değişim süreci olarak bakmakta, hedef müşteri kitlesinin belirlenmesinden başlayarak, ödemelerini düzenli yapan, karlı ve sadık müşteri kitlesine ulaşırken yaşanan süreçte sizlerle deneyimlerini paylaşmaktadır.
Hedef Kitle Belirlenmesi
Hedef Kitle belirlenmesi
Dağıtım kanallarının hedef kitleye uygunluğu
Dağıtım kanalı çeşitliliği
Pazarlama Planları
Satışları Artırmanın Yöntemleri
Yeni müşteri bulma
Mevcut müşteriyi koruma
Müsteri ziyaretleri, ziyaretlerin dokümente edilmesi
Takip sistemlerinin oluşturulması
Satış toplantıları
Yeterli tanıtım-reklam desteği
Müşterinin Kredibilite Değerlemesi
Kredi komitesi oluşturulması
Müşteri Değerleme Check List kullanımı
Karlı Müşteriler
Müşteri bazında karlılık
Ürün bazında karlılık
Satışçı bazında karlılık